Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 13:50:14 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01397 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Erra-Liiva küla, 
Kiviõli tee 10 (Äri- ja laohoone) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 2 alusel 
projekteerimistingimuste taotluse arvamuse avaldamiseks, kuna ehitis või 
ehitamine võib teie õigusi või huve puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27267005>  (menetlus nr: 
474076), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister